Turite klausimų? Skambinkite: +370 689 54878

Pristatymo ir grąžinimo taisyklės

Grąžinimas / Keitimas

  1. Prekes galima grąžinti per 14 dienų, nuo jų gavimo.
  2. Galime pasiūlyti kitus variantus ir pakeisti prekę į kitą arba galite susigrąžinti sumokėtus pinigus.
  3. Prekės turi būti originaliose nepažeistuose pakuotėse, nesugadintos, nenaudotos, nesuteptos, su originaliomis etiketėmis. Kitų atveju pasiliekame teisę pinigų negrąžinti.
  4. Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka klientas.  
  5. Gražiname tik prekių kainą, bet ne siuntimo mokestį. 
  6. NUKAINUOTOS PREKĖS NEKEIČIAMOS IR NEGRĄŽINAMOS.

Prekes prašome grąžinti į LP EXPRESS paštomatą adresu Vilnius, Gariūnų g. 66 (LIDL, PC), nurodant tel. +370 689 54 878. Būtinai el. paštu  [email protected]  atsiųskite siuntinio registravimo numerį ir Jūsų užsakymo numerį, pagal kurį grąžinate prekes. Taip pat parašykite į ką norite keisti ar norite grąžinti.

Gavę prekes, pinigus Jums grąžinsime per 14 darbo dienų į sąskaitą iš kurios buvo apmokėtas užsakymas.

 Jei kils klausimų, skambinkite tel. +370 689 54 878 

Apmokėjimas

Elektronine bankininkyste (Swedbank, SEB, Luminor (Nordea, DNB), Citadele, Medicinos bankas ir Šiaulių bankas):
  • Pasirinkite mokėjimą „Mokėti per elektroninę bankininkystę“ ir pasirinkite banką mokėjimui „Citadele“, „Luminor (DNB)“, „Medicinos bankas“, „Luminor (Nordea)“, „SEB“, „Swedbank“ ar „Šiaulių bankas“;
  • Būsite nukreipti į jūsų pasirinkto banko puslapį, kuriame turėsite prisijungti ir patvirtinti mokamą sumą. Suveskite duomenis mokėjimo autentifikavimui ir patvirtinkite.
Jei turite bet kokių klausimų dėl apmokėjimo parašykite mums: [email protected] arba skambinkite tel.: +370 689 54878
0