Pristatymo ir grąžinimo taisyklės
Grąžinimas / Keitimas
- Prekes galima grąžinti per 14 dienų, nuo jų gavimo.
- Galime pasiūlyti kitus variantus ir pakeisti prekę į kitą arba galite susigrąžinti sumokėtus pinigus.
- Prekės turi būti originaliose nepažeistuose pakuotėse, nesugadintos, nenaudotos, nesuteptos, su originaliomis etiketėmis. Kitų atveju pasiliekame teisę pinigų negrąžinti.
- Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka klientas.
- Gražiname tik prekių kainą, bet ne siuntimo mokestį.
- NUKAINUOTOS PREKĖS NEKEIČIAMOS IR NEGRĄŽINAMOS.
Prekes prašome grąžinti į LP EXPRESS paštomatą adresu Vilnius, Gariūnų g. 66 (LIDL, PC), nurodant tel. +370 689 54 878. Būtinai el. paštu [email protected] atsiųskite siuntinio registravimo numerį ir Jūsų užsakymo numerį, pagal kurį grąžinate prekes. Taip pat parašykite į ką norite keisti ar norite grąžinti.
Gavę prekes, pinigus Jums grąžinsime per 14 darbo dienų į sąskaitą iš kurios buvo apmokėtas užsakymas.
Jei kils klausimų, skambinkite tel. +370 689 54 878
Apmokėjimas
Elektronine bankininkyste (Swedbank, SEB, Luminor (Nordea, DNB), Citadele, Medicinos bankas ir Šiaulių bankas):
- Pasirinkite mokėjimą „Mokėti per elektroninę bankininkystę“ ir pasirinkite banką mokėjimui „Citadele“, „Luminor (DNB)“, „Medicinos bankas“, „Luminor (Nordea)“, „SEB“, „Swedbank“ ar „Šiaulių bankas“;
- Būsite nukreipti į jūsų pasirinkto banko puslapį, kuriame turėsite prisijungti ir patvirtinti mokamą sumą. Suveskite duomenis mokėjimo autentifikavimui ir patvirtinkite.
Jei turite bet kokių klausimų dėl apmokėjimo parašykite mums: [email protected] arba skambinkite tel.: +370 689 54878